vrijdag 19 april 2013

Daar sta je dan ...

Daar sta je dan. Als Nederlander. Je staat mooi internationaal voor aap met dat lied waarin leeuwen uit het niets opduiken, pauwen schreeuwen (en echt, dat is een rotgeluid!) Al die dieren, is dat ter ere van 175 jaar Artis?

De Koning is de weg kwijt en de tekstschrijvers zijn al helemaal van het padje geraakt. Het is voortdurend kutweer, nou ja, dat klopt dan weer wel. De sukkels bouwen dijken met blote handen, echt dat kan veel handiger met machines!

En stamppot begint met een W. Natuurlijk… De W van wartaal. Want dat is het. Onbegrijpelijke onzin vol taalfouten.

Ik redigeer wel eens teksten van anderen. Dus dat heb ik met deze tekst ook geprobeerd. Eigenlijk was er geen beginnen aan, maar als je hier klikt zie je mijn commentaar, waarbij ik echt niet op alle slakken zout heb gelegd (Ha! Weer een dier).

En dan kunt u natuurlijk zeggen dat dit mierenneuken is. Zo, die bal heb ik al vast zelf in eigen doel geschoten.

Ja, ik ben ook een van die miljoenen coaches die het beter weten!

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie,
    Ik had wat geschreven, maar ik vond het beter er het zwijgen toe te doen.

    BeantwoordenVerwijderen