zondag 6 december 2009

Geheim weblog

Vijf weken bestaat mijn weblog nu. Heerlijk, ik kan er schrijven wat ik wil, want de enige bezoeker ben ik zelf. Al die zorgen van goedgelezen blogschrijvers: ben ik wel leuk genoeg, er moet vandaag alweer iets nieuws op, maar wat dan, zijn mijn foto’s wel mooi? … Ik heb ze niet. En van die misselijke reacties waar je je rot aan ergert of van dat slijmerige positieve commentaar, ik heb er allemaal geen last van, want niemand geeft ooit commentaar (nee, wie zou dat dan moeten doen, ik zelf?)

Echt, ik kan het aanraden, doe jezelf een blog cadeau. Hou hem lekker voor jezelf en leef je uit. Weblogs die gelezen worden zijn er al genoeg.

1 opmerking:

  1. Ik lees dit nu al. En ik moest er natuurlijk om grijnzen. Je bent een leuk mens!

    BeantwoordenVerwijderen