zondag 7 maart 2010

Nieuwe tijden ...

Als u snel bent, kunt u in de gemeente Dronten misschien nog een rotonde sponsoren. Er zijn er elf in de aanbieding. Als u de rotonde aanlegt of onderhoudt, mag u er reklame voor uw bedrijf neerzetten. Ik was even verbaasd toen ik dit bericht las, rotondes aanleggen lijkt mij toch een overheidstaak, maar dat komt natuurlijk omdat ik soms een beetje ouderwets ben.
Natuurlijk is het een goed idee! In 2010 moet de overheid zich marktgericht opstellen. En toen ik in mijn hoofd deze grote denkzwaai had gemaakt, begon het te borrelen en te bruisen. Wat een mogelijkheden!

Betaal uw eigen lantaarnpaal!
Warempel, dit is uw eigen drempel!
Wat een prachtig gezicht, je eerste eigen stoplicht! (leuk kraamcadeautje!)

Maar er kan nog veel meer. Wilt u meer blauw op straat? Wees een vent, sponsor uw eigen agent!
Uw foto komt dan achterop zijn uniform te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten